ATK DERNEĞİ, AKDO'YA YILIN EN AZ ŞİKAYET ALAN MARKASI ÖDÜLÜNÜ VERDİ
ATK DERNEĞİ, AKDO'YA YILIN EN AZ ŞİKAYET ALAN MARKASI ÖDÜLÜNÜ VERDİ
Avrasya Tüketicileri Koruma Derneği tarafından düzenlenen geleneksel 11. Kalite ve Marka Ödül Töreni'nde AKDO, yılın en az şikayet alan markası ödülünü aldı.
Avrasya Tüketici Koruma Derneğince düzenlenen gecede, kalite ve marka ödülleri alan firmalar adeta bir birleriyle yarıştı. İstanbul'da bir alışveriş merkezinde gerçekleştirilen ödül töreninde önerilen marka ödülleri arasında gerçekleşen törende yılın ‘En’leri seçildi.
‘En’ler arasında Kahramanmaraş'ın dondurma sektörünün önde gelen firmaları arasında yer alan AKDO, tüketiciden en az şikayeti alarak ipi göğüsleyen taraf oldu. Gecede yılın ‘en az şikayet alan markası’ ödülüne AKDO layık görüldü.
"GÜVEN VE MEMNUNİYET, BİZİM İÇİN EN BÜYÜK ÖDÜL'DÜR"
Avrasya Tüketici Koruma Derneği tarafından, İstanbul'da 11. düzenlenen geleneksel ödül töreninde dijital şikayet platformlarında, tüketiciden en az şikayet alan AKDO, yılın önerilen markası seçildi.
Ödül törenine katılım sağlayan AKDO, Genel Müdür Ali Davarcıoğlu, müşteri memnuniyetinin önemine değinerek şunları ifade etti: "Dondurma sektörü çok farklı bir sektör. Gerek lezzet bakımından gerekse kalite bakımından çok önem taşımaktadır. Tat ve lezzet bakımından, Firma olarak tamamen insanların damak tadına hitap etmekteyiz. Kullandığımız tüm ürünleri sağlıklı bir şekilde, hijyenik ortamda muhafaza ederek hizmette kaliteyi sunmaktır. Bu da hem bizim, hem de müşterilerimiz açısından güven ve memnuniyeti karşılıklı kazanmak demek. Bizim için öncelik güven, güven olmadığı yerde hiç bir şey olamaz. Bizlerin amacı müşterilerin firmamıza olan güvenini kazanmak ve onların memnuniyetini en üst seviyelere çekmek.
Müşterilerimizin memnuniyetini her şeyin üstünde tutarak, verdiğimiz hizmetin kalitesini ve hazzına ulaşmak. AKDO olarak gıda sektörüne başladığı günden, bugüne kadar üretimini yapmış olduğu dondurma, tatlı çeşitleri, pasta ve tüm unlu mamullerin de olsun biz her zaman müşteri memnuniyetini ön planda tutarak marka ve kalite bakımından onlara sunduğumuz ürünün kalitesini en üst seviyelere çıkarmak için çalışmaya gayret ettik. Her defasında müşterilerimizin samimi ve içten memnuniyetlerini dile getirmeleri AKDO, için en büyük ödül oldu. Kaliteli ve markalı ürünlerle müşterilerimize hizmet etmemizin en büyük kanıtı ise tüketici memnuniyeti ve yılın önerilen markası ödülüyle taçlandırılmış olması" şeklinde konuştu.
DAVARCIOĞLU'NDAN, DOĞAN'A TEŞEKKÜR
Avrasya Tüketiciler Koruma Derneği tarafından firmalarına gösterilen güven ve samimiyet duygusundan ötürü teşekkürlerini dile getiren AKDO Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Davarcıoğlu ve Genel Müdür Ali Davarcıoğlu, firmalarına gösterilen teveccühten dolayı Avrasya Tüketiciler Koruma Derneği Başkanı Osman Doğan'a ve hakem heyetine teşekkür etti.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.