Sevgili Okurlarım,
"Yine yeşillendi fındık dalları..."
Türkünün sözleri yeniden dillere düşerken, siyasette de erken seçim senaryoları konuşulmaya başlandı.
Peki soruyorum...
Seçime neden girilir?
Kazanmak için.
Seçimi kazanan bir iktidar, durup dururken neden "erken seçim" istesin? Bunun siyasi mantığı var mı? Elbette yok. Her iktidar, milletin kendisine verdiği yetkiyi son güne kadar kullanmak ister.
Asıl mesele seçim tarihi değil...
Asıl mesele, değişimin zamanının gelmiş olmasıdır.
Bugün sadece CHP'nin değil, AK Parti'nin, MHP'nin ve Meclis'te temsil edilen ya da edilmeyen bütün siyasi partilerin kendilerine şu soruyu sorması gerekiyor:
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.