Ulaşım ve Gelişme !
Kahramanmaraş Göksun Karayolu 8 aydan beri : Hatay, Kilis, Gaziantep, Şanlıurfa, Adıyaman, Diyarbakir , Bingöl, Muş, Ağrı den gelip, Ankara ve İstanbul , yada Karadenize giden otobüslerle özel araçlara hizmet veriyor..
Mehmet Bey, Kayseri Devli, Tomarza üzerinden açılacak yol tam 40 km. daha yolu kısatması üzerine : bu yolun trafik yoğunluğu belki ikiye , üçe beşa katlayacaktır.
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Hayrettin Güngör, Kahramanmaraş Göksun arası, Göksun Kayseri il sınırına kadar olan yol üzeri mahallelerin ve yol boyunun imar planılı acilen yapmalıdır..
Pazar günü : Göksun kadar bir gidip gelelim dedik, yol üzerinde, lokanta, yöresel ürün satan gece konduların sayısı çok fazla artmış , artığı gibi yenileri de yapılmak için bir çalışma var..
Oysa : Hasancıklı Köprüsü- Göksun Mehmet Bey arasındaki karayolunun sağlı sollu imar planı 25 binlik 5 binlik, ilçe belediyeleri binlik haritalarını yaptırarak buralara modern çarşı yapılması gerekir..
Ankara İstanbul arasındaki otoban da ki fabrika satış mağazaları gibi buralarda çağdaş iş yerleri açılması gerekir..
Bizde önce vatandaş gece kondu yapar sonra biz onun yaptığı gece konduya göre imar palanı yaparız.. Kahramanmaraş yazık ediyoruz..
Her işi bırakıp Sayın Hayrettin Güngör başkanın Göksun yolunun imar planını yaptırarak büyük parseller oluşturması gerekir..
Yazık sonra : buraya yapılan gece kondu türü iş yerlerini yıkmak için bir para harca yayacağız ..
Kahramanmaraş Hava Alanı kavşağındaki Gaziantep yolunun acilen yer altına alınması ve büyük kargo uçaklarının buraya inip kalkması gerekiyor..
Kadıoğlu çiftliğinde yüzlerce sera kuruldu.. Çiftçi karın tokluğuna çalışıyor, burada yetişen doğal ürünleri , Antalya, İstanbul esnafı yurt dışına ihracatını yaparak Kargo uçakları ile gönderiyor..
Kahramanmaraş Hava Alanın pistinin uzatılması, önünde ve arkasındaki engellerin bir an önce kaldırılması gerekiyor..
Ulaşım olmaz ise : Gelişme olamaz, Kahramanmaraş Karayolu, Hava Yolu ne kadar hızlı gelişirse , şehir o kadar hızlı kalkınır..
Her şeyi devletten beklamak da doğru değil, Şehrimizin müteahhitlik şirketleri Kahramanmaraş Göksun yolu üzerine fabrika satış mağazası açabilirler..
6 ay süre ile 2023 yılında yapacağımız EXPO 2023 için Kahramanmaraş Hava alanı yanısıra, çağdaş mağazalar, lüks otellerimizin yapılması gerekiyor..
Ulaşım, Konaklama, Yeme İçme sektörü, Tarih ve Kültür türleri için rehberler hazırlamamız gerekiyor ama maalesef ki bir çalışma göremiyoruz..
Kahramanmaraş Hava Alanına : Doğuda Gaziantep yolu, Batı yönünde ise Demir yolu engeli olduğu sürece büyük uçaklar inemeyecektir..
Kahramanmaraşlı uçak yolcuları : Gaziantep, Adıyaman, Hatay, Adana hava alanlarına giderek buradan uçmaya devam edeceklerdir..
2023 yılına hızla giderken, Kahramanmaraş’ın sorunları ile dertlenen bir milletvekili, bir siyasi, bir iş adamının olmaması çok acı..
Konuşu masaya yatırdık, bizden başka dertli olanda yok..
Oysa : Kahramanmaraş’ta en son uçağa binecek kişi benim..
Fabrikam yok, yurt içi ve yurt dışında müşterimde yok, böyle olunca Uçak ve Otobüsle çok fazla bir işim olmuyor ama, bir şehrin kalkınmasında birinci faktör ulaşım.. Ulaşım varsa gelişmede var, ulaşım yoksa gelişme asla olmuyor..
Kahramanmaraşlı Fabrika sahipleri : ya İstanbul da oturuyorlar, yada Kahramanmaraş’a haftada bir gün gelip geri gidiyorlar, o da Gaziantep ve Adana üzerinden..
Oysa günlük üç – beş uçak seferi olsa, sabah gider işini görür akşama evine döner..
Biz bunu anlatıyoruz ama anlayanın getir..
Bizden söylemesi..
İyi günler..