Serdar Salih Çiçekçi

Serdar Salih Çiçekçi     MÜSİAD ‘ın dün aşuresi günü vardı..     Biraz erken giderek eş dostla sohbet etme imkanı bulduk..     MÜSİAD Kahramanmaraş Şube Başkanı...

Serdar Salih Çiçekçi

     MÜSİAD ‘ın dün aşuresi günü vardı..

     Biraz erken giderek eş dostla sohbet etme imkanı bulduk..

     MÜSİAD Kahramanmaraş Şube Başkanı Serdar Salih Çiçekçi başkanıma , hava alanı meselesini sordum ?, THY veya özel şirketlerin uçak seferi var mı ? diye ..

     Cevap : boyun büktü..

     Diyeceksiniz : MÜSİAD Başkanı Salih Serdar Çiçekçi , DHMİ genel müdürü mü ? THY yolları genel müdürümü ? Ulaştırma Bakanı mı ? , elbette hiç biri değil ama Kahramanmaraş hava alanına günlük hiç olmazsa 10 uçak seferi olsun diye gece gündüz çalışan biri..

     Bu özelliğini bildiğim için ona sordum..

     Kahramanmaraş Hava Alanına sahip çıkacak olan birileri olmalı..

     Öyle ya : Ak Parti Gurup Başkan vekili Mahir Ünal, Kahramanmaraş Milletvekilleri huzur da iken Sayın başkan Çiçekçi ne demesini bekliyoruz ki ?

     Gaziantep- Kahramanmaraş yolu, hava alanı kavşağını , daha doğrusu, pistin gerisindeki kısmın yer altına alınması 30 yıldır gündemde..

    Söylenen : burası çok pahalı olur, yapılamaz ! yeni hava alanı yapmak daha ucuz olur diyende var..

    Bunu söyleyenlere şunu söylüyorum:

     Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi Kadıoğlu Bulvarı üzerine yapılan alt geçitti 90 günde bitireceğim dedi..

     20 gün kalmış , dün onu da inceledik aslında bitmiş gibi.. bana göre bitmiş çevre düzeni var..  istenirse bugün trafiğe açıla bilir.. ama dört dörtlük olsun gününde törenle açalım heyecanı var.. saygı duyuyorum..

     Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi 90 günde bir yolu yer altına alıyor da, Türkiye Cumhuriyeti Devleti Gaziantep yolunu hava alanı bölümünü yer altına alamıyorsa , yorumu size bırakıyorum..

    Üstelik maliyette 150 Milyon TL öyle bir hava alanı parası değil , hava alanı yanında bir çay parası !.. bunun da yorumunu size bırakıyorum..

    Buradan geliyorum geri Hava Alanı ve Uçak seferlerine..

    Kahramanmaraş hava alanı pist boyu 2400 metre, eğer bunu biz 3500 metreye çıkarır güvenli alanı oluşturursak Kahramanmaraş Hava alanına büyük uçaklar inip kalkmaya başlayacaktır..

    Gaziantep veya Adana dan , 750 TL veya 800 TL olan İstanbul , Kahramanmaraş’tan niye 1200 TL diyoruz ya , büyük uçaklar gelmeye başladığında Kahramanmaraş’ta da fiyatlar düşecektir..

     Bunu bir kenara bırakalım: Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi 90 günde Teyfik Kadıoğlu Bulvarını yer altına aldı ise , DHMİ de Gaziantep yolunu 100 günde yer altına alabilir.. Alamıyorlarsa işi başkan Hayrettin Güngör’e versinler.. pazarlıkla belki 80 güne bile düşürür !..

     Hava Alanı ile alakalı çok fazla bilgi kirliliği var, tüm bunları yok etmek, yetkililere düşüyor ama hep kulakdan dolma bilgilerle gidiyoruz..

     Çok defa yazdım, bir defa daha yazmak istiyorum: Hava alanın yeri yanlış değil.. yapılmış bugün bu hava alanın en az 50 yıl kullanmamız gerek..

     İstimlak işi yok, Pist uzaması gerekiyor, Demiryolu ve Gaziantep yoluna doğru.. bunu da istenirse 90 günde yapılır ve sorun ortadan kalkar..

     THY veya Özel şirketler uçak seferi koyar mı ?

     İşe orada siyasetin babalarını gücünü görmemiz gerekiyor..

     Kahramanmaraşlı Gaziantep ve Adana’ya gidip gelmekten kurtaracak olanlar ise siyasilerimizdir..

     Bu konuyu daha çok yazacağız Serdar Sahil Çiçekçi başkanımla çok konuşacağız önümüzdeki günlerde yazmaya devam edeceğiz..

     Bugünlük bu kadar hayırlı cumalar diliyorum..

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Yazarlar Haberleri