MADO’dan Dondurma ve Yaşar Pastanesi

MADO’dan Dondurma ve Yaşar Pastanesi
Mehmet Kanbur : “Bizim Dondurmamız” Anlayışıyla: Şeffaflık, Kalite ve Sürdürülebilirlik Önceliğimiz

MADO’dan Dondurma ve Yaşar Pastanesi

Mehmet Kanbur : “Bizim Dondurmamız” Anlayışıyla: Şeffaflık, Kalite ve Sürdürülebilirlik Önceliğimiz

HABER: BEKİR DOĞAN

KAHRAMANMARAŞ - Ünlü Yaşar Pastanesi Bahçelievler camii yanında açıldı Dövme Dondurmanın tadı Yaz mevsiminin sıcak yüzünü iyice hissettirdiği bugünlerde MADO, hem geleneksel hem yenilikçi dondurmalarıyla sezona güçlü bir giriş yaptı.

MADO ve Yaşar Pastanesi yönetim kurulu Başkanı Mehmet Kanbur : Türkiye’nin dondurma alanında dünyaca tanınan markası MADO, köklü lezzet mirasını kalite, şeffaflık ve sürdürülebilirlik ilkeleriyle birleştirerek, “Bizim Dondurmamız” söylemini üretim anlayışının Kahramanmaraş 'ta dövme dondurma yeniden ayağa kalkıyor..

Kahramanmaraş Gazetesine bir açıklama yapan : MADO, ve Yaşar Pastanesi yönetim kurulu başkanı Kanbur : Kahramanmaraş’a özgü geleneksel dondurma lezzetini yaşatırken, ürün gamına eklediği yeni tatlarla da her yıl sektöre öncülük etmeye devam ediyor. Yüzde 100 keçi sütüyle üretilen Maraş dondurmasından, mevsim meyvelerinin doğallığını yansıtan sorbelere; coğrafi işaretli içeriklerden özel tariflere kadar birçok ürünüyle MADO, dondurmada standartları belirliyor.

“İçeriğin Şeffaflığı ve Etik Üretim Vazgeçilmezimiz”

MADO Dünya markası olarak Kahramanmaraş'tan dünyaya dondurma üretim sürecinde tüketici güvenini temel aldığını belirterek, “Dondurmada yalnızca lezzet değil, içeriğin doğruluğu da en büyük önceliğimiz. Etik üretim ve doğru bilgilendirme ilkelerimizden asla taviz vermiyoruz” dedi.

Türk Gıda Kodeksi’ne uygunluğun titizlikle sağlandığını vurgulayan Çalık, “MADO ürünlerinde sütten gelen protein oranı ve süt kuru maddesi oranı, yasal kriterlerin çok daha üstündedir. Sorbelerde ise meyve oranı asgari %25 değil, çoğu zaman bunun da üzerindedir. Tüm ürünlerimizin ambalajlarında içeriği eksiksiz ve şeffaf şekilde sunarak, tüketicimize güven veriyoruz” dedi.

Ayrıca gramaj ve yoğunluk konusunda da iddialı olduklarını belirten Kanbur , “MADO olarak dondurmalarımızda hava oranını minimumda tutarak, daha yoğun ve dolu dolu bir lezzet sunuyoruz. Bu da tüketiciye hem daha fazla lezzet hem de daha fazla değer demektir” açıklamasında bulundu.

Gelenekten Geleceğe: MADO’nun Lezzet Yolculuğu

MADO, geleneksel Kahramanmaraş dondurmasının lezzet kodlarını geleceğe taşırken, her yıl inovatif ürünleriyle de sektördeki öncü pozisyonunu pekiştiriyor.

150 yılı aşkın bir geleneğin temsilcisi olan MADO, dondurma üretiminde ustalığı teknolojiyle birleştirerek, yerli ve milli üretim gücünü global vizyonla buluşturuyor. Merkez üretim tesisini Kahramanmaraş’ta kuran MADO, bugün yurt içinde yüzlerce şubesiyle hizmet verirken, Asya’dan Avrupa’ya, Orta Doğu’dan Amerika’ya kadar genişleyen uluslararası ağıyla Türk dondurmacılığını dünyaya tanıtmaya devam ediyor.

“Bizim Dondurmamız” söylemini sadece bir marka mesajı değil, bir inanç ve sorumluluk olarak benimseyen MADO, bu yaz sezonuna da kalite, güven ve sürdürülebilirlik odaklı güçlü bir vizyonla merhaba dedi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.