KERVANCIOĞLU: KERVAN, HER ZAMAN KRİZLERDE BÜYÜDÜ!

KERVANCIOĞLU: KERVAN, HER ZAMAN KRİZLERDE BÜYÜDÜ!
KERVANCIOĞLU: KERVAN, HER ZAMAN KRİZLERDE BÜYÜDÜ!Kahramanmaraş’ta pastanecilik sektörüne girdiği günden itibaren dürüst, samimi, güler yüzlü hizmeti ve kalitedeki istikrarıyla sektörün altın markası haline gelen Alpedo...

KERVANCIOĞLU: KERVAN, HER ZAMAN KRİZLERDE BÜYÜDÜ!

Kahramanmaraş’ta pastanecilik sektörüne girdiği günden itibaren dürüst, samimi, güler yüzlü hizmeti ve kalitedeki istikrarıyla sektörün altın markası haline gelen Alpedo Kervan Lezzet Grubu, her krizden büyüyerek çıktı.

Türkiye genelinde 20 tane bölge müdürlüğü, 10 tane de bayiliği bulunan Alpedo Kervan Lezzet Grubunun tesislerinde, 2021 yılında günlük ortalama 145 ton dondurma üretimi yapıldı. Bu ürünler, Türkiye genelinde 135 bin noktaya ulaştırıldı. Alpedo Kervan Lezzet Grubunun 2022 yılı hedefinde ise günlük ortalama 170 ton dondurma üretimi ve 170 bin noktaya sevkiyat!

Alpedo Kervan Lezzet Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Sami Kervancıoğlu, işletmelerinin 2021 yılı çalışmaları ve 2022 yılı hedefleri üzerine açıklamalarda bulundu. Alpedo Kervan Lezzet Grubunun her kriz döneminde yatırım yaparak büyüdüğüne dikkat çeken Kervancıoğlu, “Kervan’ın doğuşu ile şu güne baktığımız zaman Kervan her zaman krizlerde büyüdü, krizlerde yatırım yaptı. Biz, Kervan Lezzet Grubu olarak şu anda yatırımlarımıza hız vermiş durumdayız” dedi.

Kervancıoğlu, şöyle konuştu: “Covid-19 salgınından dolayı dünya genelinde bir buhran var. Ve Türkiye'de de tabii bunun yansımaları oldu. Salgının ikinci yılındayız. Bu anlamda 2021 yılı gerçekten zorlu geçti. Bizler de Kervan Lezzet Grubu olarak bin 300 çalışanımızla beraber bu zorlu süreçten gayretlerimizle, çabalarımızla şu anda sıkıntısız bir süreç halinde geçirmiş durumdayız. Bizler, gıda sektöründeyiz. Gıda, tekstil, enerji, hayvancılık… Şükür son zamanlarda da çok güzel bir ilke imza attık. Bir yazılım şirketi kurduk. Bunu neden yaptınız derseniz; biz, geçen yılda dondurma makinelerimizi kendimiz üretmeye başladık.”

“FASON ÜRETİMDEN ÇIKALIM, MARKA OLUŞTURALIM!”

Açıklamalarında markalaşmanın önemine vurgu yapan Kervancıoğlu, fason üretimin dışa bağımlı anlayışla yapılan bir ticari faaliyet olduğunu asıl kazancın ise markalaşmada olduğunu belirtti. Kervancıoğlu, şu değerlendirmelerde bulundu: “Şimdi ben hep şunu söylüyorum: Dışa bağımlı kalmaktansa marka olalım, diyorum. Fason üretimden çıkalım. Kendi markamızı oluşturalım. Bu markamızı dünyaya tanıtalım. Çünkü dışa bağımlı olmanın en büyük sıkıntısını bu pandemi sürecinde gördük. Ve krizi fırsata çevirmeye çalıştık. Bu nedenle bir ekip oluşturduk ve bir AR-GE merkezi kurduk. Dedik ki; biz, artık bu İtalya'dan makine almanın peşine düşmeyelim. Kendi makinemizi kendimiz üretelim dedik ve çalışmaya koyulduk. Bu çalışmamız 6 ay sürdü. 6 ay neticesinde bu yatırımımızın çok güzel karşılığını aldık. Hemen bir fabrikamızda AR-GE merkezi kurduk. Oradan tekniker arkadaşlarımız, makine mühendisi arkadaşlarımızla beraber bu makinelerimizi komple gözden geçirdik. Dört tane makinemizi biz güzel bir şekilde yaptık. Tabii sadece dondurma makineleri değil. Bu yazılım şirketimizde tekstil makinelerinin yazılımını da artık biz yapmaya başladık. Çünkü biliyorsunuz; Kahramanmaraş, dondurmada olduğu kadar tekstilde önde gelen bir şehrimiz.”

“TEKSTİLE BİRAZ DAHA AĞIRLIK VERMEYİ DÜŞÜNÜYORUZ”

Başarılı iş insanlarının farklı sektörlere de yatırım yaptığını kaydeden Kervancıoğlu, kendilerinin de tekstile yönelik yatırım yaptıklarını ifade ederek şu ifadelere yer verdi: “Kahramanmaraş’ta sanayici birçok işadamımız işlerini çeşitlendiriyorlar. Biz de böyle bir iş dalına girdik. Tabii burada inşallah tekstile biraz daha ağırlık vermeyi düşünüyoruz. Tekstilde şu anda dokumada bir şekilde ticaret yapıyoruz. Şimdi iplik kısmına yöneleceğiz. Böyle bir yatırımımızın da olacağını sizlerle paylaşmak istiyorum. Tabii bizim ana işimiz, ata işimiz, pastanecilik, dondurmacılık! Bunu kesinlikle bir tarafa koymak istemiyoruz. Bu işle doğduk, bu işte büyüdük, bu işle bir yere geldik. Biz, her şeyi Kahramanmaraş için her şeyi Türkiye için yapıyoruz.”

“KERVAN HER ZAMAN KRİZLERDE BÜYÜDÜ!”

Kervancıoğlu, Alpedo Kervan Lezzet Grubu’nun 2021 üretimi ve 2022 hedeflerine yönelik şu bilgileri paylaştı: “Türkiye geneli 20 tane bölge müdürlüğümüz var. 10 tane de bayiimiz var. Türkiye geneli 135 bin noktaya biz ürün taşıyoruz. Bizim 2022 hedeflerimiz 170 bin nokta olacak inşallah. Bu sene Kervan Lezzet Grubu tesislerinde günlük 145 ton dondurma ürettik. İnşallah 2022 yılında da yine üretim hedefimizi 170 tona çıkartmayı düşünüyoruz. Yani Kervan’ın doğuşu ile şu güne baktığımız zaman Kervan her zaman krizlerde büyüdü, krizlerde yatırım yaptı. Biz, Kervan Lezzet Grubu olarak şu anda yatırımlarımıza hız vermiş durumdayız.”

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.