Toyota elektrikli araçları basına tanıttı

Toyota elektrikli araçları basına tanıttı

Dünyanın en değerli markası Toyoto ‘nun yeni elektrikli modelleri, Kahramanmaraş’ta Toymar Toyota Plazada Basın Tanıtıldı.

Dünyanın lider otomobil üreticisi Toyota, “Dünyanın En Değerli Otomobil Markası Toyota Türkiye Turu 2014” etkinliği için K.Maraş’ta. Üstün teknolojisinin yanında, yeni tasarımı ve konforuyla da dikkat çeken en yeni Toyota modelleri, başta Yaris Hybrid ve Yeni Corolla olmak üzere K.Maraş Toyota Plaza Toymar’da düzenlenen bir toplantı ile tanıtıldı. Toplantıya Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. Pazarlama Direktörü Murat Akdağ ile birlikte Toyota Plaza Toymar Genel Müdürü Kadir Dalgıç da katıldı.

Toyota’nın yeni tasarım anlayışını yansıtan modellerinin tanıtıldığı toplantıda; Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. Pazarlama Direktörü Murat Akdağ, Toyota’nın dünyanın en çok tercih edilen çevreci hibrit teknolojisinden 60 yıllık efsanevi arazi aracı teknolojisine kadar geniş bir ürün gamında inovasyonlara imza attığını belirterek “Toyota AR-GE yatırımlarıyla bugünün ve geleceğin teknolojilerini belirleyerek otomotiv dünyasına liderlik ediyor. Böylece markamız; otomotiv endüstrisi, gelişmiş yeni teknolojiler ile birlikte enerji tasarrufu, enerji verimliliği, yenilenebilir enerji ve karbon salımları gibi çevresel konularda olumlu katkılar yapmaya da devam ediyor. Bu sayede Toyota, 2014 BrandZ™ en değerli 100 küresel marka raporunda tüm otomobil markalarını geride bırakarak 2006 yılından bu yana 7’nci kez dünyanın en değerli otomobil markası seçiliyor”dedi.

Akdağ, insana saygı ve sürekli iyileştirme olan Kaizen felsefesinin Toyota’yı zirvede tuttuğuna işaret ederek, ulusal ve uluslararası rekabette inovasyonun öneminin her geçen gün arttığı bir dönem yaşandığına dikkat çekti. Akdağ, direksiyon simidi olmayan ve kişinin vücut hareketleriyle gidilecek yönü belirleyen FV2’nin, tüm gövdesi akıllı telefonlarla benzer özelliklerle ekran olarak kullanılabilen “diji” konseptinin ve çevreye yalnızca su buharı salımı yapan hidrojen yakıt hücreli FCV’nin, rekabet ortamında Toyota’yı bir adım öne taşıdığını kaydederek şunları söyledi;

“İnovatif yaklaşımımızın önemli örneklerinden biri FV2 konseptimizdir. Diğer otomobillerden farklı olarak direksiyon simidi kullanmak yerine sürücünün vücut hareketleri ile gidilecek yön belirleniyor. Bu otomobilde, ses ve görüntü tanıma, sürücünün önceki sürüş geçmişini göz önünde bulundurarak gidilecek nokta ile ilgili alternatif rota önerme gibi teknolojileri kullanıcıya ulaştırıyor.

Bir diğeri de hayal gücünü zorlayan “diji” konseptimizdir. Bu konsept aracımız, insanlar, araçlar ve toplumun sürekli iletişimi ile oluşan eğlenceli yaşam tarzını ifade ediyor. “diji” konseptin tüm gövdesi akıllı telefonlarla benzer özelliklerle ekran olarak kullanılabiliyor. İsteğe göre gövde rengi ve ana ekran içeriği dokunmatik olarak değişebiliyor.”

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. Pazarlama Direktörü Murat Akdağ, The Boston Consulting Group tarafından yapılan Küresel Yenilikçiler Araştırması’nın sonuçlarına göre dünyada tüm sektörlere bakıldığında 5’nci sırada yer alan Toyota’nın, otomotiv sektöründe ise birinci sırada yer aldığını da söyleyerek “Toyota, DNA’sında yer alan her zaman “üstün teknoloji ile daha iyi otomobiller“ temel ilkesine sadık kalarak Kaizen felsefesi paralelinde “Her zaman daha iyi bir yol vardır” ilkesine sadık kalarak hareket etmektedir” şeklinde konuştu.

1996 yılından bu yana 425 metrekarelik showroom, 1,792 metrekaresi kapalı olmak üzere 16 bin 581 metrekarelik alanda Toyota’nın Türkiye’deki ilklerinden olan 3 S plaza konsepti yani satış, servis, yedek parça servisi ve 29 uzman personeli ile hizmet veren K.Maraş Toyota Plaza Toymar Genel Müdürü Kadir Dalgıç da, Toyota’nın öncü bir marka olduğuna dikkat çekerek “Tüm Toyota modelleri; tasarım, teknoloji, donanım ve konfor özellikleriyle fark yaratarak kendi sınıflarının üzerinde bir seviyeye çıkmıştır.” dedi.

toyota (2)

11’inci jenerasyonu Türkiye’de üretilen ve dünyada tüm zamanların en çok satılan otomobili ünvanını elinde bulunduran Toyota Corolla modeline olan ilginin sürekli arttığını söyleyen Dalgıç, bu durumun pozitif olarak satışlara yansıdığını belirtti. Maraş’ın Toyota markasını sevdiğini de söyleyen Dalgıç, müşteri memnuniyeti konusunda Toyota’nın hassasiyetini de dile getirerek şöyle konuştu;

“Müşterisine ciddi anlamda önem vererek, ürettiği hizmet ve ürünlerle daima müşterisinin yanında durması gerektiğini kendisine vizyon edinmiş bir markanın Maraş temsilcileriyiz. Her şeyin temelinde güven unsurunun olduğunun bilinciyle müşterilerimize vereceğimiz ürün ve hizmetlerin kalitesini artırmak için durmadan çalışmaktayız. Bu bilincin doğal bir sonucu olarak Toyota, müşterilerimizin gözünde memnuniyet sıralamasında daima ilk sırada yer almıştır.”

“Dünyanın En Değerli Otomobil Markası Toyota, Türkiye Turu 2014” etkinliğine K.Maraş’ta devam eden Toyota, Toyota Plaza Toymar’da Yeni Auris Touring Sports, dünyanın en çok tercih edilen otomobili Yeni Corolla, Toyota’nın heyecan verici yeni tasarım anlayışını ilk kez tam olarak yansıtan Auris, Yenilenen Verso, kullanım rahatlığı ve boyutlarıyla kent yollarına da mükemmel bir şekilde uyum sağlayan Yaris, Yaris Hybrid ve Prius Plug-in Hybrid’i tüm ayrıntılarıyla tanıttı.





Bu yazı için bir yorum yazın

Bir Cevap Yazın

74978e3b3f6e01292b82b4c8b5fff9db
Adres: Trabzon Bulvarı Borsa Caddesi Ticaret Borsası İşhanı altı no: 9/3 Merkez Kahramanmaraş Telefon: 03442212035 Faks: 0344 225 00 50 Cep Telefonu: 0542 233 89 31
Portal Teması : Wptr.Co