Dulkadiroğlu Belediyesi Fiber Hızında

Dulkadiroğlu Belediyesi Fiber Hızında

Dulkadiroğlu Belediyesi, Fen İşleri Müdürlüğü- Bilişim Koordinasyon Merkezi’nin geliştirdiği ‘e-hizmet’ sistemiyle vatandaşa hizmette ‘Fiber hıza’ ulaşıyor.

Dulkadiroğlu Belediyesi, belediyecilik hizmetlerini bir adım daha öteye taşıyarak ‘e-hizmet’ sistemini devreye soktu. Fen İşleri Müdürlüğü- Bilişim Koordinasyon Merkezi tarafından geliştirilen ve hayata geçirilen projeyle ekiplerin daha hızlı hareket etmesi ve vatandaşın anında hizmete kavuşması hedefliyor. Sistem, ilçe sınırları içerisinde bulunan vatandaşın, cep telefonu ya da bilgisayar üzerinden sesli, görüntülü ya da yazılı olarak yaptığı şikâyeti anında ilgili merkeze iletiyor. Aynı hızda merkezin değerlendirmesinden geçen şikâyet, saha ekiplerine iletilerek vatandaşın doğrudan hizmetle buluşmasını sağlıyor.
Fen İşleri Müdürlüğü- Bilişim Koordinasyon Merkezi, yaptığı yazılı açıklamayla sistemi kamuoyuna tanıttı. dufim.dulkadiroglu.bel.tr internet adresinden vatandaşın şikâyetini ulaştıra bileceğini ifade eden Fen İşleri Müdürlüğü-Bilişim Koordinasyon Merkezi, şu bilgileri verdi:

SİSTEM ADRESİ KENDİ TANIYOR

“Dulkadiroğlu Belediye sınırları içerisinde bulunan vatandaşlarımızın hizmete daha kolay ulaşabilmesi ve memnuniyetini artırmak adına bu sistemi geliştirdik. dufim.dulkadiroglu.bel.tr internet adresi üzerinden vatandaşlarımız şikâyetlerini bizlere ulaştırabiliyorlar. Sistem bölgenin neresinde olursanız olun akıllı telefonunuzla resim, video, ses kayıt, metin şekilde çekip anında sorunlarınızı en acil şekilde merkeze iletiyor. Kurulan lokasyon sistemi anında uydudan mahalle, sokak ve kapı numarasını otomatik alıp, çektiğiniz görüntünün altına otomatik işliyor. Siz adres bulmayla uğraşmadan merkez konuya hemen müdahale edip ekip sorumlularını ve iş makinelerini bölgeye sevk ediyor. Kurulan sistemde elektronik ekranlar doğrultusunda görevli kişinin ekranına düşüyor ve acil şekilde müdahale ediyor. Kişi belediyeye gelmeden sorununu iletiyor bu sayede en hızlı şekilde hizmetle buluşmuş oluyor ve kendi zamanından da tasarruf yapmış oluyor”

dulkadir (3)
TÜM İSTEKLER GÖREV HARİTASINA İŞLENİYOR
“Görev haritasıyla bütün gelen istekler haritaya işleniyor. Buradaki amaç harita üzerindeki sorunların yanı sıra mahallelerin analizini vermiş oluyor. İlçe için düşünülen bir diğer önemli hizmet ise kamera sistemi. E-hizmet sistemiyle entegre çalışacak olan bu sistemle de kar, sel ve afet gibi doğal felaketlere anında müdahale hedefleniyor”
7/24 SAAT AKTİF BİR SİSTEM OLUŞTURULDU
“Sistemimiz 7/24 saat esasına göre hizmet verecek. Yetkili makamlar sistemi cep telefonlarından takip edebilecek ve onay verebilecek. Gelen talepler bu sayede ekiplere anında iletilmiş olacak.  Sahadaki ekiplere ise aynı sistem üzerinden hizmet veriyor olacak. Ekip sorumlularının cep telefonu ‘IP’ sistemlerine otomatik mesajlarla bilgiler iletilecek. Bu sayede ekiplerde şikayetten en kısa sürede bilgilenmiş olacak” dedi.

dulkadir (2)





Bu yazı için bir yorum yazın

Bir Cevap Yazın

74978e3b3f6e01292b82b4c8b5fff9db
Adres: Trabzon Bulvarı Borsa Caddesi Ticaret Borsası İşhanı altı no: 9/3 Merkez Kahramanmaraş Telefon: 03442212035 Faks: 0344 225 00 50 Cep Telefonu: 0542 233 89 31
Portal Teması : Wptr.Co