Başarı Hikayesi

Başarı Hikayesi

Başarı Hikayesi

Hava sıcak, rüzgar fıs demiyor, Balkonda oturduğum yerde uyuya kalmışım:

Rüya bu ya : “   İki günden beri Kahramanmaraşlı hacı adaylarımız, Kahramanmaraş hava alanından gümrük işlemlerini yaptırarak Medine’ye doğru yola çıktılar.. Ömer Oruç Bilal Debgici de Hac’ca gidenler arasında gördüm.. hemen bunu kaleme almalıyım diyerek kağıt kalem aramaya başladım..

Bugün sizlere bu konuda başarı hikayesini yazmak istiyorum:

Başarı dedimse: Kipaş Holding yazacak değilim

Başarı dedimse : İskur’u yazacak değilim

Başarı dedimse : Mado yazacak değilim

Başarı dedimse : Arsan Tekstil yazacak değilim.. örnekleri çoğaltmak mümkün ama ben bir tek başarı hikayesini yazacağım..

Kahramanmaraş Hava Alanı meselesini yazacağım..

1980 yılında Stol tıpı hava alanı olarak yapımına başladık..

Hava alanı bitti: 910 metrelik piste inen küçük uçakları THY satması üzerine bizim hava alanı ineklere mera oldu.. vali ile inek çobanlarının kavgasını herkes bilir..

Sonra : Pisti 1400 metre, çıkardık, 6 ay hafta da bir seferle çalışan hava alanımız küçük uçak olmadığı için kapandı..

Ha gayret dedik, pisti 1800 metreye çıkardık, az bir süre yeniden çalıştı ve sonra tekrar kapandı.. hiçbir pilot Maraş’a gelmek istemiyor..

Aslan Yıldırım valimizin yiğitliği ile Özel idare, DSİ, Köy hizmetleri, Belediye imkanları ile hava alanının pistini 2400 metreye çıkması, Terminal binası yapımına ve kule yapımına başlandı.. tamamlandı.. dönemin başbakanı Tansu Çiller hava alanımızı yeniden açtı..

Bu defa da dağlar, bağlar bahane edilerek uçak seferleri konmadı..

Atlas jet , Kahramanmaraş’a uçak ineceğini göstererek 9 ay uçuş yaptı, THY yolları bunun üzerine iştahlanarak, İstanbul- Ankara seferi koydu..

Atlasjet siyasi baskı sebebi ile Maraş seferlerini iptal etti.

Sonra kör topal THY yollarına kaldık, Anadolujet ‘e kaldık,, neyse sonunda Pegesus devreye girmesi ile İstanbul Maraş arasında bir yarış başladı..

Alınan süreçte uçuş sefer sayısı kesme yönünde geri adım atmak imkansız olmuştu. Hükümetimiz yeni bir meydan ve kula, yurt dışı , yurt içi terminalleri yapalım diyerek adım attı..

Önce hava alanı etrafına köpek ve hayvan girmemesi için 8 milyon ihale bedelle tel örgü çekimine başlandı.. sanıyorum çalışma devam ediyor..

Yeni Terminal binası yapımı da devam ediyor, süresinde biter mi ?  bitmez mi ? onu zaman gösterecek..

İlk defa 2016 yılında Kahramanmaraşlı hacı adaylarımız mübarek topraklara ilimizden uçarak gidip geri buraya geldiler..

Umre sezonunda yine geçici gümrükle Kahramanmaraş hava alanından uçuşlar yapıldı..

2017 yılının ilk yurt dışı seferi ise iki gün önce gece saat 04 00 de kutsal topraklara yapılarak hacılarımızı hava alanımızdan uğurladık..

Başarı hikayesi veya öyküsü de burada başlıyor..

Dostları yolcu edelim diye vardık bir de ne göreyim Petrol kaldırılmış (!) yerinde yeller esmiyor, araçlar akaryakıt alıyor..

Aaa oda ne ? Kahramanmaraş Gaziantep yolu yer altına alınmış, mış mış, şehirden gelirken, hava alanına yer altından ayrılan tünelden sağa dönerek hava alanı içine çıkıyorsun, uçakların inişine mania kalmamış mış mış mı ?

Gaziantep yönünden gelip hava alanına geçmek isteyenler yer altından dönerek hava alanına giriyorlar..

Bugünkü Gaziantep yolu hava alanı pistine ilave edilmiş, en büyük uçaklar rahat inip kalkıyor.. mu ? be ne anlamadım..

Terminal binasının önünde 10 adet uçak, Hac uçağı, Almanya uçağı, Kıbrıs Uçağı, Ankara, İstanbul, Antalya, Kıbrıs uçakları sırda bekliyor, aboooo  ne olmuş böyle anlamadım ya neyse iyi olur inşallah güzel olmuş diyorum,” ki uyandım buysa tamamı rüya imiş..

O dam de bir uçak havalandı sanıyorum özel uçaktı Kahramanmaraş’tan Ankara yönüne gitti..

Bizde içeri yatmaya gittik, daha ne kadar rüya göre bilirim bilemiyorum

İyi günler.





Bu yazı için bir yorum yazın

Bir Cevap Yazın

74978e3b3f6e01292b82b4c8b5fff9db
Adres: Trabzon Bulvarı Borsa Caddesi Ticaret Borsası İşhanı altı no: 9/3 Merkez Kahramanmaraş Telefon: 03442212035 Faks: 0344 225 00 50 Cep Telefonu: 0542 233 89 31
Portal Teması : Wptr.Co